Matcher !

Har inte haft tid och ork att uppdateras tidigare idag. Men vaknade runt 11 men gick inte upp försten strax innan 12. Strax innan 13 mötte jag Emelie så åkte vi och kollade på början på en innebandy match. Sen åkte vi hem till mig och åt lite. Efter vi ätit så åkte vi tillbaka men kollade istället på en fotbolls match. Efter det gått en liten bit in i andra gick vi och kollade första perioden på en innebandy match. Och sen gick vi och kollade på slutet på fotbolls matchen och sen åkte vi hem. Så blev lite fram och tillbaka men det var kul att kolla på! Kom hem för ett tag sedan och mår verkligen inte bra. Det har nästan blivit värre.. Har jätte ont i huvudet och halsen plus att jag är riktigt förkyld.. Bra där.. Så ska lägga mig och vila nu för att försöka bli bättre tills imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: