Lelleträning

Träningen förut var en så kallad lelleträning så det var inte så seriöst och lite annorlunda. 
Ingen av våra huvudtränare var där så det var väl en anledning. Och så ska en av våra tränare sluta så han höll bland annat i träningen idag. Så det var klubbtävlingar och skojmatcher mm. Men det var nog bra eftersom jag var halvt borta och inte alls med.. Var så himla trött men ändå gött att komma ut lite och röra på sig. Nu efter har jag duschat, ätit och pluggat lite till. Känner min väl klar nu så ska läsa igenom allt och sedan sova typ. 
Imorgon är det vanlig skoldag och eftersom det är måndag så är det gymdag ;) Så ska köra lite efter skolan tänkte jag. På kvällen har vi div2 match som jag kanske åker och kollar på. Men får se, beror på hur kallt det är typ ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: