Gymmat och packat!

Träningen gick väl hyfsat bra. Kunde kört mycket hårdare och mer men hade inte så mycket ork så körde lite halv lugnt. När jag kom hem tog jag en lång dusch så jag blev fräääsch. Sen packade jag klart. Så nu är allt ner packat förutom tandborste och sånt som jag får lägga ner imorgon. Nu känns det som att jag har med mig för mycket.. Men har alltid svårt att veta vad jag ska ha på mig och sånt. Så är man ju inte helt säker på vad det kommer vara för väder och sånt. Så har väl med mig lite för mycket egentligen men det får bli bra! Nu ska jag fixa några inlägg som jag inte gjort klart och sen ska jag sova. Ska med tåget som går 8.23 imorgon så ska upp ganska tidigt och lägga ner det sista och så ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: