Gym!

Emelie följde med och gymmade vilket var riktigt kul. Vi flummade väl lite men fick ändå gymmat i 45 minuter effektivt! Så hann hem till Idol och kollade på det samtidigt som jag åt. Vissa är ju inte min smak direkt.. Men tycker ändå att en del bra gick vidare. När det var slut så duschade jag och efter de har jag fixat till i mitt rum lite. Hade en del kläder och sånt på golvet och så. Men de är städat och fint nu. Har även lagt fram vad jag ska ha på mig imorgon. Valde två klädesplagg som jag inte använt på länge ;) Ska försöka att kanske hinna ta kort imorgon innan skolan. Men det beror på när jag kommer upp! Imorgon på eftermiddagen/kvällen ska jag på en liten återträff med konfan. Är väl inte jätte sugen på att gå dit men känner att jag kanske behöver komma dit en liten stund för att visa lite intresse. Men kan bara vara med i en timma för sen ska jag iväg på träning. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: