Dags att åka!

Nu är allt färdig packat och vi ska snart åka. Blev ganska sent för mig igår för var inte helt klar. Och precis innan jag skulle släcka ser jag en stor äcklig spingel på golvet.. Så fick världens panik.. Så sprang den in under sängen så fick jag dra fram möbler och skit. Men tillslut fick jag dödat den ;) Gick upp lite tidigare imorse än vanligt men det gick bra. För nu är jag och väskan klara, ska bara lägga ner några saker som står i kylen och sen ska vi åka! Jag ska försöka uppdatera så bra som möjligt men jag lovar inget. Ska ha kul med klassen och ska inte lägga massa tid på att uppdatera. Men kanske slänger in något inlägg då och då om jag hinner. Men jag har  med min kamera så ska försöka ta massa bilder som jag förhoppningsvis kan lägga upp här sen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: