Bra kväll!

Vaknade för ett tag sedan och har ätit frukost och slappat lite nu. Ska nog kolla på något TVD avsnitt. Sen ska jag kanske fixa till mina naglar lite och sånt. Vid halv tre har vi samling till matchen. Ska bli väldigt kul att spela eftersom det blir derby idag typ. Så det ska bli kul ;) Igår kom jag hem från vid halv ett och då gick jag och la mig nästan direkt. Va så kul med tjejkväll eftersom det var ett tag sedan sist. Så vi åt middag och efterrätt som Adelia hade fixat. Sen åkte vi ner och köpte en film och godis. Sen kollade vi på filmen och sen åkte vi hem. Hade med mig kameran så ska försöka fixa fram några bilder som dom andra förhoppningsvis accepterar ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: