Bra klassresa!

Kom hem vid fyra och var såå trött så gick och la mig i soffan och somnade ganska direkt! Så kände inte för att uppdatera ville liksom vila lite först. Men kan berätta lite vad vi gjorde mer igår och vad som hände idag.  Igår efter lunch gick vi en poängpromenad typ som fanns där. Det gick på ungefär 1 timma och det var hur varmt som helst. Så när vi kom tillbaka från de så var vi några som badade. Sen hade vi lite fritid och sånt och komemr inte riktigt ihåg exakt sakerna vi gjorde när vi hade de. På kvällen åt vi och senare hade vi en lägereld. Därefter var vi några som kollade antingen hela eller delar av Sverige-Irland matchen. Gött att Sverige vann! Runt tio så badade några för det var mareld. Jag doppade bara benen för jag blev inte jätte impad och så var det riktigt kallt. Sen spelade vi lite kort och sen låg vi och snackade och sånt i några timmar typ. Vid 4 så börjadde jag, Emelie och Sofie spela kort och då gick dom sista och la mig typ. Så gjorde vi det i någon timma och sen gick vi och la oss. Så somnade inte försen närmare 5.30 .. Och gick upp 8 imorse.. Så fick inte så mycket sömn. Men idag gjorde vi inget förutom att städa och åka hem typ. Så det var ganska lugnt. Resan hem var seg men gick bra. Vi var några som han med ett tidigare tåg så kom hem lite tidigare och slapp vänta. Vilket var riktigt skönt enligt mig! Men jag tycker att denna klassresan blev lyckad. Har haft det kul och tycker att det var riktigt bra! 
Men nu ska jag kolla på någon film och sen ska jag typ sova. Imorgon ska vi troligtvis ut till Tjörn för att få en sista dag på havet. Eftersom det varit så bra väder denna helgen så passar vi kanske på. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: