Wiiii!

Hittade de jag skulle köpa till pappa ganska fort, så gick och kollade lite extra innan jag tog tåget hem. När jag kom hem åt jag och slappade några minuter innan jag åkte iväg på träning. Träningen gick väl helt okej, var väldigt trött så var inte helt fokuserad. Men blev uttagen till vår näst sista match som är borta match på söndag. Ska bli sjukt kul. Om vi vinner denna så säkrar vi serie segern i div1B vilket vore hur kul som helst! Så ska tagga till 1000!!! Men det är två dagar kvar ovh dessa dagarna ska jag ta vara på. Imorgon har vi lite sov morgon och slutar även ganska tidigt vilket är otroligt skönt. Efter skolan går jag nog och gymmar en stund och sedan hem och slappnar av med helg! Såå bra! 
Nu ska jag sova, har förberett med att lägga fram kläder tills imorgon. Kan Dick ändra men försöker spara tid! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: