Trötter!

Kan inte påstå att jag fick pluggat mycket förut.. Gjorde liiite på bild uppgiften och sen somnade jag. Var hur trött som helst och kunde verkligen inte hålla mina ögon öppna. Så somnade och sov en liten stund, när jag vaknade kollade jag på ett Prison Break avsnitt. Sedan fixade jag mig lite mat och åt innan jag fick skjuts lite senare till träningen. Var ganska seg i kroppen och min hjärna var någon annan stanns om man säger så. Gjorde inte mycket rätt, så gick väl inte jätte bra. Men kul ändå. Fick reda på lagen till cupen i helgen, ska bli sååå himla kul!! Var riktigt länge sedan jag spelade en innomhus cup känns det som ;) Men nu har jag ätit och duschat och ligger i min säng och kollar runt på datorn och mobilen. Som jag sa förut så börjar vi 12.10 imorgon, riktigt gött. Men ska ändå vara i skolan i 3,5 timmar (!!!!). Och vi ska simma.. Aja, skönt ändå att börja sent. Efter skolan ska jag hem och plugga och senare på kvällen ska jag på träning. 
Justeja, det kommer ju ut ett spcial avsnitt av Pretty little liars idag/imorgon! Som jag längtat! Ska kolla på de så fort de kommer ut på Swefilmer!! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: