Träning!

Fick inte pluggat något innan träningen. Blev att jag kollade på So Undercover istället. Så gjorde inget speciellt eller vettigt men skönt ändå. Träningen gick väl helt okej. Hade inte kommit igång innan så var trött hela träningen. Men gick väl ändå bra. Vi fick sluta en kvart tidigare för lokalen släcktes ner så det blev mörkt.. Så vi fick sluta lite tidigare. Men har duschat, ätit, kollat lite TV och Serie nu. Ska dock lägga mig och läsa i engelska boken lite innan jag går och lägger mig. Imorgon är det Måndag.. Och då står skola och träna på schemat. Har en halv lång dag imorgon så gymmar nog direkt efter skolan. Och sedan ska jag väl plugga lite kanske.. :/ *

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: