Träffa Emelie och Elin!

 Har varit en skön fredag. Har väl inte vart på bästa humör men ändå en bra dag. Efter skolan gick jag, Emelie, Sofie och Elin och gymmade i ca 1,5 timmar. När jag kom hem åt jag, duschade och fixade mig för att åka in till Göteborg med Sofie och Adelia. Men fick inte tag på mamma och tiden rullade iväg. Så åkte inte med dom utan träffar Emelie och Elin snart så ska vi ha lite mys kväll. Ska köpa hem mat och annat gott och kolla på film osv. Så det blev ju bra ändå ! :) Blir väl antagligen inte allt för sent eftersom vi ska på yoga imorgon som börjar 10. Efter den skajag snabbt hem och duscha och sånt för ska på öppet hus i Göteborg på ett gymnasium där vid 12. Så får skynda mig lite när yogan är slut kanske. Men ska åka nu. Försöker uppdatera senare! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: