Splay Style, Walkshow Ep 1- Kenza Zouiten!

Som jag skrivit någon gång här på bloggen innan så följer jag en hel del personer på youtube och även en hel del bloggar. Och på youtube är det flest skönhets kanaler och när det gället bloggar så följer jag en del av dom kändaste mode bloggarna i Sverige. Nu hade det startats en kanal på youtube som heter Splay Style där det samlas massa olika bloggare, youtubers osv. B.la de största mode bloggarna i Sverige som t.ex Kenza Zouiten, Lisa Olsson, Victoria Törnegren, Angelica Blick osv. är med. Det är en "inriktning" på mode och skönhet om jag förstått rätt. Många skrev att första avsnittet skulle släppas på Onsdag men om jag inte förstod det fel så släpptes första avsnittet igår! Jag kollade iallafall på det, och det var ett klipp på ca 10 minuter och i första avsnittet handlade det om Kenza Zouiten. Deras beskrivning : På Splay Style hittar du inspirerande mode- och skönhetstips från Sveriges största bloggare och YouTubers. Outfitvideos, give-aways, tutorials, läsarfrågor, how to, sminkvideosTycker att det var kul att kolla på eftersom det är sånt jag är intresserad av. Så ska verkligen fortsätta kolla på dessa videos. Följ Splay Style på youtube för att inte missa någon video och in och kolla på första avsnittet! Kom till Youtube-kanalen genom att trycka HÄR
Första avsnittet med Kenza Zouiten kan ni se här under! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: