Söndag!

Mamma väckte mig vid 10 och då blev jag väl inte jätte glad eftersom jag inte somnade försen typ 2.. Fick innte tillbaka värmen i kroppen, så låg och frös men tillslut kunde jag somna. Så när mamma väkte mig i morse låg jag kvar och latade mig i nästan 1,5 timme. Kollade lite filmer från attackerna 11 september 2001. Eftersom jag ska göra en redovisning om de i skolan i veckan så kollade jag lite extra saker ;) Känns som att jag börjar bli lite förkyld. Och vill verkligen inte bli sjuk nu så backar in mig i massa kläder nu och vilar lite. Ska läsa lite engelska för ligger lite efter med den ;)

 

Kommentarer
Postat av: evvis

fin blogg :)

2013-10-21 @ 09:17:42 - http://evvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: