Smink!

Blev att jag låg och kollade lite på tv innan jag fick en liten kick och började sminka mig. Sminkade mig inte vanligt utan försökte göra typ sår och smuts och sånt som en halloween sminkning. Blev väl kanske inte jätte bra eftersom det var första gången men kul ändå att testa ;) försökte ta några bilder med kameran men gick väl sådär eftersom jag typ inte har några lampor i mitt rum. Men ska kolla igenom dom imorgon så kanske jag lägger upp någon. Eftersom jag höll på med det så blev det lite senare än vad jag tänkt mig ändå. Men ligger i sängen och ska sova nu. Imorgon är det skola och gymma som ska avklaras innan jag går hem på lov! 

Några halv bra mobil bilder på sminkningen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: