Skön men seg dag!

Skön men ändå seg dag typ.  Tog det lugnt i morse och kollade Prison brak och sånt innan jag åkte till skolan. Första lektionen disikerade vi kalv öga. Sjuk äckligt men vi var tvungna. Men det gick väl bra. Efter skulle vi samma, även de gick bra. Gick bättre än va jag trodde det skulle gå och 500m kändes inte så himla långt. Efter hade vi ca 20 minuter till att duscha och fixa oss och sånt. Så blev lite stressig men gick väl bra. Sen hade vi en svenska lektion som var 1 timma och sedan slutade vi. Efter vi simmat fick jag riktigt ont i huvudet så försöker få bort huvudvärken nu. Ligger i soffan och kollar på PLL! Äntligen! Ska försöka plugga lite och sedan ska jag iväg på träning !

Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: