SERIE SEGER DIV1-2013!

Glädjen för denna dagen är såå svår att beskriva. Hela dagen har jag gått och varit nervös, inte ätit och inte kunnat sitta still. Var taggad som satan när domaren blåste igång matchen. Det var verkligen en tuff match! Högt tempo direkt och så höll det sig. Vi spelade helt okej bra, vissa delar av matchen riktigt bra. Men vi hade otroligt mycket motivation! Om vi vann eller spelade oavgjort denna matchen skulle vi ta hem serie segern i div1! Så vi gick in och körde allt va vi kunde och det resulterade vinst med 2-1! När domaren blåste av matchen var det lycka till 1000! Vi har spelat hem segern i div1!!! Så jävla bra! Och det känns såååå himla bra att jag har varit delaktig i 7 av 9 spelade matcher! Känns otroligt bra att se dom siffrorna! Lilla jag som har utvecklats helt sjukt mycket inom fotbollen de senaste 2 åren! Är så himla glad att jag fått chansen att spela med detta underbara laget! Ni är bäst!! 
Efter matchen åkte vi och åt en seger middag på donken! Lag känslan på topp och nu kan jag somna riktigt glad! Ser fram emot allt inom fotbollen de kommande året! Ska bli så jävla kul och bra! 
Med detta säger en trött Anna godnatt! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag går du i?

2013-10-11 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: