Så bra!

Somnade väldigt fort när jag la mig i sängen. Sov i 1-2 timmar och det behövdes. 
När jag vaknade strax efter 18, låg jag och kollade lite på mobilen och så. 
Strax innan 19 åte jag ner till gymmer och kom hem ganska så exakt 21. 
Körde PW 10 min, Styrka ca 50 min, Cross trainer 40 min och stretchning 10 min ;) 
Var helt slut i kroppen efter! Men känns bra nu. Var nära på att ge upp på Cross Trainern men körde på och det är jag glad att jag gjorde! Nu har jag ätit och duschat och ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska vi in till Göteborg för att gå på gymnasie mässan med skolan. Ska bli kul att se vad de olika gymnasiumen har att erbjuda! Dock måste vi tillbaka till skolan och ha en bild lektion eftersom vi missat ganska många av dom. 
Men slutar ändå tidigare hoppas jag! Imorgon kväll har jag fotbolls träning :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: