På väg!

Är snart framme på Elin sommarställe. På cupen gick det väl sådär. Mitt lag kom 3a i gruppen tror jag. Men jag tycker att vi spelade sjukt bra och jag är ändå stolt över min insats.  Tycker att jag spelade bra för att vara första cupen med detta laget! Vårat andra lag åkte tyvärr också ut. Så det blir inget slutspel nästa helg.. Men riktigt kul ändå att spela! Efter skyndade jag mig och mamma hem, dom andra åkte och åt pizza. Inget jag annars hade tackat nej till men nu är vi som sagt snart framme och då hoppad jag på att tjejerna sparat lite mat till mig. Har inte ätit något idag typ så är hungrig ;) kommer bli mysiga dagar här nu! Försöker hålla en bra uppdatering men lovar inget! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: