Nästan klar!

åå vad jag är trött på allt pluggande nnu! Och jag är långt ifrån klar med pluggandet hemma denna veckan. Men har gjort stora delar av en bild uppgift och även lite engelska. Så imorgon och på onsdag återstår SO, Matte och iventuellt Spanska. Vi har en hel del nu innan lovet och jag kämpar på. Märker nu att min planering varit lite kass men försöker fixa det ändå. Är helt trött i huvudet nu så måste gå och lägga mig så jag orkar med morgon dagen. Har kort dag imorgon och slutar 14.10. Har ganska sköna lektioner så det är ju extra gött. Efter skolan ska jag dock hem och plugga och senare på kvällen ska jag iväg på fotbolls träning. Känner att bloggen blir ganska tråkig nu eftersom jag bara går i skolan, pluggar, tränar, äter och sover typ.. Men ska försöka fixa lite inlägg på lovet så jag har lite färdigt om jag behöver någon gång. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: