Min kväll och eftermiddag!

Gjorde klart mitt friluftsarbete i sista sekund så att mamma kunde skriva ut de innan hon åkte hem från jobbet. Känns sååå bra nu när det är klart. Har bara något dåligt program så det blev inte så snyggt för jag fattade inte hur man ändrade.. Men det får gå bra för denna gången. När jag var klar tog jag glass och gjorde egen chokladsås ;) hehe, så himla gott! Känner att jag verkligen inte startat denna veckan nyttigt ;) Menmen, lever livet! 
Sen slöade jag lite innan jag åt lite senare igen. Sen var det en liten stund innan jag åkte till träningen. 
Var riktigt kallt att åka moppe, men när man spelade fick man upp värmen fort. Var en rolig träning men lite bollkontroll och blixt matcher eller va man kallar det. Så det var en bra träning. 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, är trött och ska upp som vanligt vid 7 imorgon. Imorgon har vi våran längsta dag. Går till 15.40.. :/ Segt. Men efter skolan ska jag gymma :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: