Mässa och träning!

Vi spenderade lite mer än 1 timma inne på gymnasiemässan. Gick och pratade med dom gymnasierna jag är intresserad av och kollade även på några andra. Så nu har jag 5 olika skolor jag kan välja mellan tror jag. Ska gå på deras öppna hus så man får lite känsla för allt och kan förhoppningsvis välja lättare. När vi kom hem bytte jag om och fick skjuts till gymmet ganska så direkt. Var där i lite mer än 1 timma, körde bara styrka idag för var ganska trött ;) Nu ligger jag i min säng duschad och har fått mat i magen och ska snart sova. Imorgon är det skola som vanligt och sedan på kvällen är det som vanligt träning. Mår så bra nu, är glad, ser fram emot mycket och massa annat  ! :D 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka skolor och linjer funderar du över?

2013-10-10 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: