Kvällen+ Crazy Fact!

Kom hem för lite mer än 1 timma sedan. Kvällen i Göteborg var mysig. Vi åt på O´learys på Avenyn och sedan åkte vi hem. Jag är riktigt trött så ska kanske sätta på någon film och gå och lägga mig. Eller så går jag och lägger mig direkt ;) Räknade ut förut att jag har på 13 dagar kollar ca 55 TIMMAR på Prison Break ;) Haha, låter lite sjukt med tankte på att vi haft en del i skolan + träning och sånt. Men jag har på något sätt lyckats med att kolla klart på alla säsonger. Tyckte att det var riktigt bra, dock gillar jag verkligen inte slutet. Tycker att dom kunde gjort på ett annat sätt så att det blev fler säsonger.. Menmen! Riktigt bra serie iallafall! 
Imorgon ska jag städa klart mitt rum och sedan vid tre har vi samling till matchen. Ska bli sååå kul att spela. Är hur taggad som helst redan nu! Om vi vinner imorgon säkrar vi serie segern i div 1B! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: