Jobbig träning !

Körde väl ganska hårt på gymet eftersom vi fokuserade på armar, mage och rygg. Dock inte så många maskiner men vi körde allt två gånger istället. När jag kom hem åt jag och sedan läste jag igenom min so uppgift lite innan jag bytte om och fick skjuts till träningen. Det är så himla kul att träna inomhus! Det blir däremot väldigt varmt och det kommer inte in någon ny luft. Så var helt slut efter ca 1 timmas träning. Men det gick bra och ser verkligen fram emot inomhus cupen vi ska vara med på nästa helg! 
Nu sitter jag och kollar på Twilight som går på TVn och läser lite so igen. Har fått i mig lite mat och ska snart gå och lägga mig. Börjar 9.10 imorgon så får lite sovmorgon iallafall. Efter skolan ska jag gymma och sedan har jag inga mer planer för kvällen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: