I skolan !

Sitter i skolan nu och har musik lektion. Det gå väl inte jätte bra, men har skrivit lite engelska texter som jag senare ska klippa ihop typ ;) mensen a lektionen är väl snart slut och då ska vi ha idrott och efter de har vi en svenska lektion. Efter skolan stannar jag kanske kvar och pluggar lite för jag kommer inte hinna så mycket om jag åker hem och sånt. Så stannar kanske och pluggar i en halv timma innan jag tar tåget till Göteborg. Där möter jag upp mamma så går vi till ett gymnasium på öppet hus. Efter får jag se om jag gymmar eller om jag måste plugga. Beror väl på lite hur lång tid allt tar inne i Göteborg ! :)




Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

fining!

2013-10-16 @ 22:39:09 - http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: