Huvudvärk & träning"!

Hade så otroligt ont i huvudet så kunde inte plugga förut. Gick ut lite och fick lite frisk luft så blev det lite bättre. Så gick på träningen för jag kände mig bättre. Vi var bara 15st idag och ingen av våra huvudtränare va där idag. Så det var inte så mycket övningar. Mest spel. Men det var ändå en jobbig träning med högt tempo och bra fokus. På söndag är derbys som gäller och vi har med två lag. Ska bli riktigt kul eftersom vi spelar bra på träningarna. Gäller bara att spela lika bra i på cupen. Har varit hemma i snart två timmar och har duschat, ätit och pluggat lite. Eller rättast läst igenom lite matte saker. Fick lösa det på de sättet eftersom jag inte pluggade förut. Slutar 14.40 imorgon och efter skolan ska jag nog gymma. Är inte helt säker än, beror på hur mycket skolarbete jag har att göra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: