Hemsk dag!

Kan inte säga annat än att den här dagen varit hemsk för min del. Började med att jag glömde av att gå till tandläkaren.. Bra där.. Sen hade vi sega lektioner som inte gick bra. Det enda bra jag gjort i skolan idag var våran "redovisning" av styrketräning som jag och tjejerna gjort. Den gick faktiskt bra så det var ju gött. Efter skolan stannade jag och pluggade i typ 20 minuter innan jag tog mig till tåget. Där satt jag i ca 10 minuter innan jag började leta efter min plånbok som jag inte hittade. Så eftersom jag behövde mina kort fick jag åka hem och letade efter den och missade tåget.. Tillslut hittade jag den I MIN VÄSKA... Så sjukt irriterande! Så åt lite snabbt innan jag åkte ner till tåget och tog ett som gick efter de jag tänkte ta från början. När jag kom in till Göteborg mötte jag mamma så gick vi till gymnasiet. När vi kom dit fick vi reda på att det var "andra delen" av gymnasiet som hade öppet hus. ( Gymnasiet är uppdelat i två , en med estet eller teknik trooor jag och en med media!) Så blev sjukt irriterad eftersom jag skulle behövt plugga. Men mamma lugnade mig lite så gick vi och kollade i lite affärer och tog sedan tåget hem. Sen åkte jag direkt till gymmet där jag mötte Emelie så tränade vi lite tillsamman. Var verkligen inte sugen på att träna så var inte alls seriös och orkade inte mycket alls. Men fick iallafall skrattat en del och det behövdes verkligen! Nu har jag duschat, ätit och pluggat lite och ska snart gå och lägga mig. Kan säga att det behövs, vill glömma denna dagen nu! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: