Hemma igen!

Ligger hemma nu och har precis tagit kort på de jag köpte i Göteborg förut. Blev en del och pengarna försvann snabbt, men det var iallafall på bra saker. Så nu MÅSTE jag verkligen hålla i pengarna och spara spara spara! Men jag och Emelie hade det iallafall jätte mysigt, kollade i affärer och fikade/åt och sånt. Skulle egentligen träffa Philip och Lukas men vi blev så trötta på slutet så vi åkte hem. Nu har jag tagit det lite lugnt och fotat de jag köpte som sagt. Ska snart fixa mig lite mat. Jag ska även försöka fixa lite inlägg till dagarna i veckan. Har inte skrivit alls vad jag ska göra så ska försöka fixa ett eget inlägg till de! ÅÅ, va bra detta lovet kommer bli! Empem kommer nog snart så ska vi ha lite mys kväll med film eller nått sånt ;) 
Juste ja, yogan imorse var riktigt jobbig och seg. Var inte lika kul som innan.. Men skönt ändå antar jag ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: