Helt galet!

Som jag skrev förut var det en helt sjuk match. Båda lagen spelade otroligt bra och det var verkligen en bra och rolig match. Alla slet och gav allt! Zenith ledde med 2-0 i halvlek men det stoppade inte tjejerna. De kämpade som tusan och båda lagen spelae riktigt bra och hade flera farliga mål chanser, men vi hade fler ;) När det var ca 5 minuter kvar av matchen gör dom själv mål på hörna och vi har fortfarande en liten chans kvar att ta poäng. Dock trodde väl ingen att det skulle gå så som det gjorde. Johanna sätter både 2-2 och slut resultatet 3-2 till oss på bara några minuter! Och vi tog därmed hem segern med 8p ! Efter "firade" vi lite mer och tackade även 1 spelare och 1 tränare som slutar, och detta var alltså deras sista match, tråkigt.. Men så är det när man blir lite äldre och ska göra annat ;) Nu har jag ätit och börjar bli lite varm igen, det var så extremt kallt att sitta och kolla på! Ska gå och lägga mig snart för att orka upp imorgon! Orkar inte kolla igenom bilderna jag tog nu, vet att det inte blev så många bra eftersom det var mörkt och dimmigt.. Och det blandat med mycket rörelser var ingen bra kombination.. Aja,här är iallafall en lag bil med våra fina serie seger tröjor och kronor ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: