Hejdå Måndag!

Att ta spruta gick bra. Jag tycker inte alls att det är jobbigt så tänkte inte så mycket på det, tog typ 10 sekunder och sen var det över. Så det var ju skönt att ha tagit den. När jag kom hem skulle jag ju egentligen plugga men orkade verkligen inte de, hade ingen energi kvar alls. Så la mig och vilade lite och kollade runt på mobilen och datorn. Nu har jag precis ätit lite kvälls mat och ska gå och lägga mig nu. Är trött så borde kunna somna nu. Imorgon är det en vanlig skol dag som står på schemat. Efter skolan ska jag plugga lite. Måste göra SO och Musik.. Vid fem har jag sedan utvecklingssamtal. Längtar verkligen tills man slipper dom. Så himla onödiga tycker jag. Senare på eftermiddagen / kvällen har vi träning inomhus. Såå himla kul tycker jag :) När den ska jag väl hem snabbt och kolla det sista på fotbolls matchen, Sverige-Tyskland.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: