Hej Söndag!

Hade lite svårt att sova igår men somnade tillslut strax efter 2 tror jag. Vaknade vid 10 men låg kvar och höll på med mobilen i typ 1 timma. Nu har jag precis ätit frukost och börjat komma igång lite. Ska sätta mig och plugga nu en liten stund så jag ligger bättre till. Sedan har jag fixat mig skjuts till våran sista match för i år. Jag ska inte spela men följer med och kollar, så firar vi kanske serie segern lite mer eftersom den verkligen är våran efter denna matchen. Om jag hinner ska jag ta mig ner till gymmet innan, men vet inte om jag hinner klämma in det :/ Ska iallafall försöka ta med mig kameran sen och ta lite kort när dom spelar! Hoppas bara det inte blir för mörkt! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: