Hårt avslut!

Träningen gick bra. Den var inte så jobbig, var några övningar idag bara. Vi var väldigt många och hade bara halv plan så vi kunde inte spela match. Men avslutade ändå med 10 ruscher var över halva planen. Så var en jobbig men bra avslutning på träningen. Nu har klockan tickat iväg och jag ska gå och lägga mig. Är alltid så seg efter med att äta och duscha så s´det blir ofta sent för mig.. Men börjar 9.10 imorgon så får lite längre tid på mig att sova iallafall ;) Efter skolan imorgon ska jag gymma och sedan på kvällen blir det nog lugn mys kväll tror jag. Är ju både Idol och Fotboll på TV så får hoppa lite mellan dom hehe ;) Aja, skoa sova nu så att jag orkar upp imorgon! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: