Gymnasieval och träning!

Satt och kollade igenom alla kataloger från skolorna förut. Vissa mer och vissa mindre. Har fått mina favoriter som jag kommer kolla upp lite mer och gå på öppet hus på. Men har inte bestämmt mig helt än. Linjen än jag ganska säker på men det är skolorna som är de andra steget. Vilken man ska välja som första val osv. Svårt val! Men efter att jag suttit med det ett tag fixade jag mig mat och lite senare fick jag skjuts till träningen. Var jobbigt regn och blåst så var inte jätte tagg idag, plus att jag hade träningsvärk och trötta ben! Men var väl inte jätte hård träning vilket var skönt. Nästa vecka börjar inomhus träningarna som håller på i några veckor innan vi går ut igen eftersom vi inte har någon mer tid inomhus. Men då är förhoppningsvis regnet borta men mer kyla istället :/ Aja, kul ändå! När jag kom hem gjorde jag de vanliga, åt och duschade. Efter pratade jag, mamma och pappa lite om gymnasium och dom håller väl med om de jag tycker. Men vi ska in och kolla imorgon på eftermiddagen på mässan. Så får vi se hur jag känner efter de! Och efter vi varit där ska jag nog till gymmet om jag orkar och köra llite styrka på kvällen! :) Men nu ska jag sova för har en lång dag framför mig imorgon!  

En bättre bild från segern i Söndags! LYCKA♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: