Gymnasiemässan!

Denna dagen har jag haft tankarna på helt andra saker. 
Åkte in till Göteborg imorse för att gå på gymnasiemässan med klassen. 
Vi gick och pratade med lite elever och lärare och samlade på oss kataloger om en del olika skolor som verkade intressanta. Tror dock att det finns några fler som jag skulle kunna gå på men missade dom. Men har en hel del skolor jag ska sätta mig och gå igenom nu för att se vilka jag ska kolla mer på imorgon när jag ska dit med mamma och pappa. Vet ungefär vilken linje jag ska gå, men har inte någon bra koll på skolorna än. 
Men det ska nog lösa sig bra! 
När vi kom tillbaka till skolan hade vi lunch och två lektioner. Hade hoppats på att få sluta lite tidigare men det fick vi inte.. Så det var lite segt i slutet på skoldagen, men ändå en skön skoldag. 
När jag kom hem åt jag och sedan la jag mig i soffan och vilade lite. Nu har jag fått lite nya krafter och ska börja gå igenom gymnasie kataloger. Senare ikväll har jag fotbolls träning som jag ska på! 

mina babes! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: