Eftermiddagen/Kvällen!

Fick gjort en del på min SO uppgift, dock inget på min låt ;) Sen var jag och mamma på utvecklingssamtalet, vilket jag tycker bara är onödigt men det gick bra. Sedan var jag på träning. Älskar att spela inomhus eftersom det är mycket högre tempo och sånt. Så himla kul. Man blir verkligen trött och man känner i kroppen hur mycket man rör på sig. Vi slutade träningen lite tidigare för att man skulle kunna komma hem till fotbolls matchen på TV lite tidigare. Men missade ändå typ 20 minuter. Men såg resten. Och Sverige var väl inte så bra.. Tycker att Tyskland hade matchen. Måste bara säga att Hysèn's andra mål var extremt snyggt ;) Men tyvärr förlust ändå.. Nu ligger jag i min säng och ska sova snart. Försöker komma på något till en engelska låt men det är ju verkligen inte lätt.. Aja, lägger undan det snart och sover. Imorgon är det vår längsta dag. Får se om jag gymmar efter skolan eller på kvällen. Jag och mamma ska till ett gymnasium på öppet hus och kolla lite. Så får se om jag hinner innan ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: