Dålig uppdatering!

Har verkligen ingen ork alls efter en skoldag. Har snart avklarat denna veckan och då är det äntligen lov! Ska bli så himla skönt! Då ska jag lägga ifrån mig nästan allt plugg och göra annat. Har dock no prov på onsdagen efter lovet så får kanske plugga lite ändå. Men ska ta det lugnt och hitta på roliga saker. Så får vi hoppas att jag kommer tillbaka med mer inspiration både i skol och blogg väg! Nu ligger jag iallafall hemma och kollar på en film. Läser en engelska bok i skolan så kollar på den filmen. Blir lite lättare då. Har ont i huvudet så tränade inte efter skolan utan går kanske på ett pass med Elin och Sofie senare. Får se om jag orkar och mår bättre. 

Världens bästa kompis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: