Bra start på lovet!

Hade en jätte bra dag igår! Jag och Emelie åt middag framför TVn och Idol. När vi kollat klart på idol åkte vi hem till henne och dit kom även Olle, Marcus, Johan och Hannes. När dom kom snackade vi lite och spelade wii haha. Strax efter 12 åkte vi lite spontant till donken för att äta lite natt mat. Var kanske inte jätte värt eftersom det ös regnade, blåste och var kallt. Så alla var helt blöta och kalla. Men jag kom hem strax efter 1 och då slängde jag av mig mina blöta kläder, tog på mig varma mys kläder och satte på ett Prison Break avsnitt innan jag somnade. Nu ska jag åka på yoga med Emelie och Sofie. Efter ska jag och Emelie in till Göteborg och kolla i lite affärer och kanske träffa några kompisar! Kan inte säga annat än att detta lovet börjat bra! 

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

fin bild!

2013-10-26 @ 11:02:49 - http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: Sofie

sv: Tack super söta du! Ha en fin dag:)

2013-10-26 @ 11:34:48 - http://www.laviesaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: