Bloggtips: Emelie Ohlsson! ♥

Tror att det är 2 eller 3 veckor sedan jag spenderade delar av min Söndag på att läsa Emelie Ohlsson's inlägg om sin upplevelse i Tsunamin i Thailand 2004. Jag blev verkligen beröd. Hon skrev så bra och gjorde så att man verkligen fick känslor och tankar om hur det var där. Hon gick miste om sin ena syster och jag kan inte föreställa mig hur jobbigt det borde vara. Verkligen en hemsk upplevelse. Men jag tycker att alla borde läsa hennes inlägg om upplevelsen. Tycker även att hennes blogg i huvudtaget är väldigt bra och inte bara det inlägget. Iallafall för oss som är intresserad av foto, för hon är sjukt bra på att fota och har foto kurser mm. 
Klicka HÄR för att komma direkt till inlägget eller på bilden för att komma till hennes blogg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: