5 oktober !

Kvällen igår var riktigt bra. Efter att ha kollat på att idol med mamma och pappa åkte jag till Emelie så åkte vi och köpte godis. När vi kom hem såg vi slutet på vem som åkte ut i idol. När de var slut kollade vi lite på idol extra eller va det kallas. Och efter de kollade jag och Emelie På de nya TVD avsnittet som kom ut igår! Sååå gött att det börjar igen! Och när de va slut, vid halv 1, åkte Emelie hem och jag gick och la mig direkt. Idag vaknade jag vid 12! Hur skönt som helst att sova ut. Nu har jag precis ätit lite och ska städa mitt rum lite. Lite senare ska vi till Göteborg för att äta på en restaurang eftersom pappa fyller år idag. Grattis till honom! ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: