Trötta ben!

Gud vilken jobbig träning det blev för mig. Känns som jag inte rört mina ben på hur länge som helst. Men det var nog ganska mycket mentalt också. Men vi spelade match nästan hela träningen eftersom vi var 21 stycken och hade helplan. Så vi passade på nu. Har riktigt ont i benen trots att jag tog det riktigt lungt i slutet. Men det känns verkligen att man rört på sig mycket. Aja, kul och bra träning iallafall. Nu har jag duschat och ätit och sitter och pluggar lite in i det sista. Ska bara läsa några till sidor innan jag går och lägger mig. Imorgon har vi våran längsta och segaste dag. Så efter åker jag nog hem och pluggar/vilar, brykar bli så. Och så åker jag ner och gymmar lite senare!
Juste ja, NTI gymnasiet verkade bra. Känns som det är väldigt mycket inriktning eftersom det är ett mediagymnasium. Men jag tycker det verkar riktigt kul och bra. Så får gå på det sista också och så får jag välja sen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: