Tisdag!

Har inte kunnat uppdatera för min dator har saknat internet och varit riktigt seg senaste timmarna.. Och kände egentligen inte för mobil uppdatering men det får bli så ändå. Har suttit och pluggat en del nu ett tag men ska byta om och så för har träning vid 18. Vi fick flyttat fram våran träning så att vi skulle kunna se matchen ikväll. Äkta fotbolls spelare ;) skoldagen gick iallafall fort så det var riktigt skönt. Lockade håret lite imorse dock stressade jag lite för mycket för lyckades bränna mig ganska mycket på två ställen. Så svider som satan.. Känner mig riktigt klantig.. Men det går nog över snart. Tycker däremot att det är kul att locka håret ibland för lockarna blir ganska olika mina naturliga lockar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: