Stått i cafèt!

Är hemma nu efter en tråkig och seg dag i skolan. Tydligen var det min och Elins tur att stå i cafèt idag. Så efter vi övat på lucia så stod vi där tills halv tre.. Riktigt tråkigt och segt eftersom man missar saker från lektionerna man missar. Och man gör inte så mycket så det blir inte kul heller. Men nu har jag stått klart i cafèt hoppas jag så nu är det andra som får stå. Men ska kolla igenom lite matriser och sånt nu om vad det är man ska kunna och vad uppgifterna är i några ämnen som vi missade. Sen ska jag fixa några inlägg innan det är träning som gäller senare ikväll,. Lite tidigare träning idag vilket är skönt, så komemr man inte hem så sent !

 

Kommentarer
Postat av: Mathias

Skolan brukar vara seg he he!! Fin bild! :) Ha en fin dag! :)

2013-11-14 @ 15:18:28 - http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: