Städa och plugga..

Och nu är sista dagen innan skolan börjar igen efter 9 dagars ledighet. Började iallafall bra, sov till strax innan 12 så är verkligen utvilad. Har ätit frukost och börjat städa mitt rum nu men har en del kvar att göra innan det är klart. Måste hinna plugga också innan vi ska på kalas hos mina kusiner. Har gjort en video där jag visar vad jag köpt nu på lovet, är väl inte jätte nöjd med den men lägger nog upp den senare.. Ska fixa lite mer med den så lägger ut den senare. 

 

Kommentarer
Postat av: Skye

Sv: Åh tack så jättemycket! blir jätteglad av så söta kommentarer! :)
Du har själv en jättefin blogg med jättefina bilder!
Kram

2013-11-03 @ 14:23:52 - http://skyesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: