Söndag!

Vaknade även idag av att dom höll på att fälla ett sista träd på tomten. Förstår att dom behöver göra det men riktigt jobbigt när man inte får sova klart.. Aja, låg kvar i lite mer än 1 timma ändå och kollade lite saker på mobilen och sånt. Men nu har jag ätit frukost och ska åka ner till gymmet. Det är lika bra att jag tränar nu än att jag väntar tills ikväll. Vid tre ska vi till kusinerna för att äta farsdag middag med släkten. 
Igår kväll åkte jag och Emelie förresten och köpte godis och sen var vi hemma hos oss och kollade på tv/film. Lika kul och skönt som vanligt ;)




Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

du är så fin!

2013-11-10 @ 12:09:07 - http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: