Samma som vanligt!

Blir väldigt same same här nu om man säger så. Mina dagar ser i princip likadana ut och det händer väl inte så mycket speciellt nu.  Men ska försöka hitta på lite mer saker om jag får tid över. Gymmade iallafall i ca 1 timma. Det var ganska mycket folk där idag också så blev en ganska lugn träning eftersom man får vänta lite ibland. Men var ändå skönt. Nu ska jag läsa klart de sista sidorna som vi hade i so läxa. Imorgon är det skola och senare träning som gäller. I skolan har vi lucia övning och så ska jag prata men en som ska hjälpa mig lite med mitt gymnasieval. Så det händer några andra saker imorgon istället för bara samma gamla tråkiga skoldagar! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: