Så kan det gå!

Blir en liten kvälls uppdatering nu innan jag går och lägger mig. Träningen gick bra. Var ganska mycket folk för att vara den tiden på en måndag tycker jag. Men jag fick gjort allt jag tänkte så jag är nöjd. Imorgon så har vi en av våra kortaste och enligt mig skönaste och bästa dagar. Slutar 14.10 och strax därefter åker jag antagligen in till Göteborg. Kommer in dit lite tidigare då så träffar kanskre några kompisar. Men är inte säker än. Vid 17 ska jag och mamma iallafall på öppethus på NTI gymnasiet, vilket ska bli kul. Vid åtta ska jag iväg på fotbolls träning. Tränade ju inte fotboll förra veckan och saknar det redan lite! Så ska bli kul att träna imorgon! Ska läsa lite NO innan jag somnar nu. 

Såhär kan det ofta sluta när jag fotar mig själv..hehe..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: