Så himla bra dag!

Vilken otroligt bra dag. Skoldagen var riktigt bra och skön. Skönt att sluta två. Direkt efter skolan åkte jag, Adelia och Sofie in till Göteborg och gick direkt och köpte biljetter till Hunger Games. Det fanns inte så många platser kvar så det var ju tur att vi fick biljetter. Innan bion började hade vi en liten stund över så då gick vi och fikade lite snabbt och sedan tillbaka till biopalatset. vid fyra började den och höll på i lite mer än 2 timmar. Det var så himla bra tycker jag. Bättre än den första! Hade sett fram emot att se denna så himla länge så var sjukt kul. Längtar redan till nästa!! Men den var iallafall sjukt bra tycker jag! När den var slut tog vi första bästa tåg hem och alla var riktigt trötta. Så när jag kom hem åt jag och sedan kollade jag på idol. Dock somnade jag och missade en del så det var ju lite segt men förstod att det var ganska bra idag iallafall. Nu ska jag kolla på vem som åker ut och sedan ska jag nog gå och lägga mig. Imorgon är det mycket på shemat så måste vara pigg och glad! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: