Riktigt tråkig förlust..

Verkligen en seg förlust. Det är så himla tråkigt att förlora och allt man sett fram emot krossas. Men tycker ändå att Sverige gav dom en match och när det stod 2-1 till Sverige kändes det verkligen som att det skulle kunna gå. Men så kommer Ronaldo fri flera gånger och sätter tillslut 3-2 som blir slutresultatet. Tycker att det är så otroligt segt att några få misstag eller felmarkeringar gör så att dom kan göra mål.. Aja, hade varit såå himla roligt om Sverige gick till VM men vi får väl hoppas att de kan ta sig dit nästa gång. Nu efter att ha pluggat, tränat (som förövrigt gick bra men det var riktigt kallt..) och kollat fotboll ska jag lägga mig och läsa innan jag går och lägger mig. Har börjat läsa Dear John nu efter ett litet uppehåll och nu är jag fast. Den är inte som filmen och den är såå bra! Brukar verkligen inte läsa men låg i över 1 timma igår och då menas det att något är bra ;) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: