Plugg med Elin!

Denna dagen startade väl inte på bästa sätt, gick upp 40 minuter för sent för jag somnade om. Så det startade väl inte jätte bra men kom iväg i tid och lektionerna gick bra. När vi slutade gick jag och Elin hem till oss och så började vi plugga. Vi tog lite bilder och skrev lite så ska jag fortsätta lite nu själv. Har precis ätit upp en kladdkaka som jag gjorde i en mugg lite snabbt. Den blev faktiskt ganska god men hade nog blivit bättre om jag hade lite andra saker hemma. Men den blev väl bra för att vara första gången. Somsagt så ska jag fortsätta att plugga lite nu. Har riktigt mycket träningsvärk från träningen igår så orkar nog inte träna sen. 

jag och Elin för några år sedan när vi skulle till hennes sommarställe! åå, saknar! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: