Paniken..

Skrev en del på våran Idrottsuppgift eftersom papprerna var hemma hos Elin så improviserade jag lite bara. Så får fixa till den lite imorgon. När jag var klar så hittade jag inte minneskortet med alla bilderna vi tog. Så jag ink. min mamma och pappa sprang runt som galningar och letade överallt i hela huset i typ 1 timma. Var så himla arg på mig själv, men tillslut hittade jag de under/mellan ett bord halvt under en tidning.. Lättnaden var helt sjuk asså, hade inte orkat göra om allt.. Sen kollade jag på TVD och nu har jag kollat på Pradise Hotel och ska gå och lägga mig nu. Imorgon är det vanlig skola och sedan på kvällen har jag träning. Hoppas att träningsvärken är borta tills dess för nu värker kroppen hela tiden.. 

haha babe ;) en av alla bilder vi tog förut ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: