Ny laddare- laddat &klart!

Igår hade min bror med sig denna laddare hem. Han och två kompisar säljer dessa i deras UF-företag. 
Tycker att det är en bra grej. Det är laddare som är 2m långa och har en platt sladd så den inte trasslar.
Dom säljer i lite olika färger och jag fvalde rosa. Så ska använda denna lite så kanske jag köper en till senare. 
Dom har en facebook-sida som heter "laddat och klart". Så gå in och gilla den och om ni bor i Lerum så kan ni kontakta dom och köpa! Vet inte om dom skickar men fråga isåfall! Dom kostar endast 100kr!


 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag skulle helt klart behöva en egen sladd och laddare. För jag får lov att leacha på min bror hela tiden xD

2013-11-08 @ 21:49:07 - http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: